Sayfalar

28 Temmuz 2013 Pazar

Kahve güzeli

cofee cake

Dün yine çok değişik bir kek yaptım.Tam da sevdiğim gibi mis kokulu.Kızımın yorumu ,’Anne sen bu keki her gün yap,ben de yemekten sonra yerim’ oldu J











Cofee cakeKahveli tarçınlı kek

Malzemeler:

200 g margarin veya tereyağı (ben margarin kullandım,ama bir daha ki sefer tereyağı da deneyeceğim)
1 bardak toz şeker
2 bardak un
1 paket hamur  kabartma tozu
2 adet yumurta
2 yemek kaşığı kakao
1 bardak ince doğranmış ceviz
1 bardak kuru üzüm
1 tatlı kaşığı tarçın
2/3 bardak sıcak suda eritilmiş 2 yemek kaşığı nescafe 

Hazırlanışı:

Nescafe’yi sıcak suda eritin,soğumaya bırakın.Yumuşamış margarini veya tereyağı mikser yardımı ile şeker ile karıştırın.Karıştırmaya devam ederken sıra ile yumurta,tarçın,kakao,soğumuş kahve,un ile karıştırılmış kabartma tozu ilave edin.Son olarak ta kuru üzüm ile cevizleri ekleyin.Hamuru yağlanmış ve hafif fırça ile unlanmış bir kaba dökün,180 derecede yaklaşık 50 dakika pişirin.



Keki pudra şekeri veya çikolatalı sos ile süsleyin.Vanilyalı dondurma ile de harika gider ;)

Hepinize hayırlı bir hafta diliyorum.

Sevgilerle,


Maya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder